Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
- Autorzy:
- Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?
Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
Z tej książki dowiesz się między innymi:
- Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję?
- Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
- Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
- Kto kupuje markę a kto produkt.
- Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
- Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
- Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%)
O autorach książki
Arkadiusz Bednarski, Kinga ReligaArkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.
Kinga Religa - praktyk i trener marketingu. Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe w The Chartered Institute of Marketing w Londynie.
Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach, kieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty z zakresu promocji, w tym dokumenty strategii komunikacji marketingowej, prace koncepcyjne i kreatywne, przygotowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wraz z nadzorem organizacyjnym i merytorycznym, realizacja projektów badawczych. Angażuje się w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym, promocją miast i regionów. Jest autorką i współautorką wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych w kraju i za granicą.
Regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Śląskim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Autorka artykułów na temat komunikacji marketingowej w branżowych czasopismach.
Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa - pozostałe książki
-
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie roz...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwart...
Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
22.68 zł
34.90 zł(-35%) -
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek — co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnyc...
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
(32.45 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci p...(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)
43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwar...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwar...
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
100 zasad, którymi dzieli się z Tobą Mistrz Sprzedaży, to niezbędnik wybitnego handlowca. Czasem zasady wydadzą Ci się oczywiste, czasem odkrywcze, a przy niektórych zatrzymasz się i powiesz: „To jest to!”. Rady zamieszczone w tej książce są krótkie i treściwe. Stworzone specjalnie dl...(12.45 zł najniższa cena z 30 dni)
13.70 zł
24.90 zł(-45%) -
Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%)
Ebooka "Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: marketerplus.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy wiesz, jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzje? Zastanawiałeś się, kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić? Albo, na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku? No, bo kto kupuje markę a kto produkt? Jeszcze całkiem niedawno, a z drugiej strony jednak w trochę już zamierzchłych czasach, życie zawodowe zdawało się być prostsze. Dział marketingu był odpowiedzialny za tworzenie kreacji i realizację konceptów reklamowych, zaś do zadań działu handlowego należało szukanie oraz pozyskiwanie klientów. Dział obsługi klienta dbał o kontakty posprzedażowe. I tak się toczyło. Potencjalnym klientom wysyłało się listy, telefonowało się do nich, spotykało na targach, konferencjach i imprezach branżowych. A później wydarzyło się coś niespodziewanego (!?) i życie wyemigrowało do Internetu. Wyraźny podział i istniejące różnice pomiędzy marketingiem a sprzedażą zatarły się. Zaś uwaga skupiona w całości została na „jakości doświadczania marki”. Czy wobec takiego obrotu sprawy, w przyszłości zawód handlowca przestanie mieć rację bytu? Czy działy marketingu i obsługi klienta będą dzierżyć palmę pierwszeństwa, a praca sprzedawcy zdigitalizowana, odejdzie do lamusa? Zdecydowanie zaprzeczmy tej wizji! Handlowcy będą potrzebni zawsze – wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Pamiętać jednak trzeba, że i ta profesja musi nadążyć za otaczającymi nas zmianami. Trzeba odpowiedzieć na pytanie, jakich kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, by móc skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to, na których się skupić? Sporo pytań, jeszcze więcej wątpliwości. Jednak ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na pojawiające się niewiadome. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
-
Recenzja: Katedra Marketingu Dr hab. Robert Kozielski, Katedra Marketingu Wydział Zarządzania Uniwersytetu ŁódzkiegoRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przedstawiona do recenzji książka dotyczy problematyki sprzedaży, handlu i ich relacji z marketingiem. Punktem wyjścia do rozważań, wskazanym przez Autorów na samym wstępie pracy, jest granica pomiędzy marketingiem a sprzedażą, ich wzajemne powiązania i potencjalna kanibalizacja. Związki i zależności marketingu i sprzedaży były od lat przedmiotem wielu dyskusji i sporów. Jednak, jak wskazują Autorzy, nadal istnieje potrzeba przyjrzenia się tym zależnościom, głównie ze względu na zmieniające się otoczenie rynkowe. Książka ma charakter poradnikowy i wpisuje się w zestaw pozycji bardziej popularnych niż naukowych. To publikacja, która w ciekawy sposób wprowadza czytelnika w świat biznesu, choć postrzegany głównie ze sprzedażowego punktu widzenia. Dostarcza interesującej wiedzy na temat znaczenia, a przede wszystkim podejścia do sprzedaży. Sposób prezentacji wraz z interesującymi przykładami może pozwolić adeptom biznesu na lepsze rozumienie procesów rynkowych, zachowań klienta czy metod budowania relacji typu „win-win” pomiędzy sprzedającym a kupującym. Atutami książki są po pierwsze zaprezentowana koncepcja IPK (idealnego potencjalnego klienta), po drugie opisane typy klientów i typy sprzedawców. Cały materiał napisany jest z wykorzystaniem poprawnego, lekkiego języka. Dzięki temu praca zyskuje na łatwości w przekazie. Rozważania są spójne i zobrazowane dużą liczbą ciekawych przykładów. Forma dialogu z czytelnikiem w formule zadawanych pytań pobudza i intelektualnie stymuluje. Należy stwierdzić, że materiał może stanowić ciekawe i wartościowe studium, szczególnie w zakresie dotyczącym formuły poradnikowej i publikacji skierowanej do osób pragnących poszerzyć podstawową wiedzę z zakresu sprzedaży. Biorąc powyższe pod uwagę, rekomenduję pracę do upowszechnienia.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3536-3, 9788328335363
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-01-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5664-1, 9788328356641
- Data wydania ebooka:
- 2019-01-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 80858
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Sprzedaż
Zarządzanie
Spis treści książki
Wstęp 5
Rozdział 1. Czym się różni sprzedaż B2C od B2B? * Czy to jeszcze sprzedaż, czy już marketing? * Jak zachowujemy się jako klienci? * Czy naprawdę wiemy, czego chcemy? * Jakie naprawdę mamy potrzeby? * Jak podejmujemy decyzje? * O co chodzi z tą ceną? * Czym naprawdę jest cena? 7
Rozdział 2. Kim jest Twój IPK? * Cechy IPK * Czy cena ma znaczenie? * Spraw, aby klient Cię polubił! * Trzy przestrzenie * Dlaczego warto rozmawiać? * Odpowiadaj na niezadawane pytania 25
Rozdział 3. Bądź ze sobą szczery * Kim jest trudny klient? * Trudny czy chamski? * Co faktycznie ma wpływ na efekty sprzedaży? * Ludzie są różni * 7 typów klientów * Jak sobie radzić z poszczególnymi typami? 53
Rozdział 4. Typy sprzedawców też istnieją * Jakim jesteś sprzedawcą? * Kompetencje także, ale... * Czy można stać się lepszym sprzedawcą? 75
Rozdział 5. Segmentacja niejedno ma imię * Modele podziału rynku * Psychograficzny portret Polaków * Segmentacja w praktyce * Brak segmentacji przyczyną rynkowej ślepoty 87
Rozdział 6. Produkt a marka * Kto kupuje markę, a kto produkt? * Kod genetyczny marki * Czy choinka jest marką? * Jak sprzedać ideę? * Marketing idei * Emocje w reklamie społecznej 111
Rozdział 7. Nowy klient i co dalej? * Nie tylko kontrakty * Klient źródłem klientów * Jak zdobywać polecenia? * Co jest najważniejsze w procesie sprzedaży? * Trochę statystyki * Nowy nawyk * Dywersyfikacja poszukiwań 127
Rozdział 8. Komunikacja w ujęciu marketingowym * Język komunikacji, czyli słuchaj, dzieweczko! * Crowd promotion * Kanały i narzędzia komunikacji * Event w służbie promocji * Rozmowa sprzedażowa i ambasador śledziowej diety 143
Rozdział 9. Reklama dźwignią handlu * Informować czy namawiać? * Reklama a sprzedaż * Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży? * Ambient media * Reklama z ludzką twarzą * Komu ufa klient? 161
Zakończenie 181
Onepress - inne książki
-
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.03 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.